Saturday, October 3, 2009

Heidi - A dog to run with היידי -כלבה לרוץ איתה

STATUS: Heidi was adopted by her foster family

היידי אומצה ע"י משפחת האומנה שלה 12.09
היידי היא כלבה מקסימה שהצלנו מתנאים של רעב והתעללות. היא הגיעה לבית אומנה שלה מאוחר בלילה, מפוחדת, רזה ומורעבת אבל התאוששה מהר. היא כלבה חברותית, נחמדה ומאד חכמה. אוהבת לרוץ חופשי - בבית אומנה יש בחור שרץ והיא הכי אוהבת לרוץ למרחקים איתו. היא גם אוהבת לקפוץ גבוה ולפעמים יושבת על גג המלונה שלה  .
היא מאד אוהבת כשזורקים לה כדור אבל לא תמיד היא מחזירה אותו!
היא מסתדרת יפה עם כלבים אחרים ועם חתולים. היא כלבה מקסימה, יש לה אופי נוח, היא רגישה מאד ואפילו נפגעת כשצועקים לידה. היא כלבה יפה. היא מעוקרת וקיבלה חיסון משושה. היא מחונכת לצרכים ויכולה להיות בתוך בית ו/או בחצר.
היא לבנה עם כתמים של ג'ינג'י.
Heidi is a sweet, very intelligent dog who was rescued from abuse and starvation. She will be a great pet for someone as she is gentle, and very friendly. She is white with ginger patches. She has beautiful eyes that look as if they are outlined with black eyeliner.
She was not crazy about cats when she arrived but she easily got used to them at her foster home and now she likes them a lot.
She is a good runner, loves to go for a  run. She will run after anything you throw (but she won't always return it!) and she loves to run and play with her doggie friends. She also likes to jump up on things, she jumps up on the roof of her kennel.
 She has been spayed and has had her innoculations.
Call Khaya לפנות לחיה 0505909025



AFTER: Heidi after tender loving care in a HatzalatHayot foster home
אחרי: היידי היפה לאחר טיפול,שיקום, ואוכל טוב, בבית אומנה של "הצלת חיות"


****************************

BEFORE: Heidi miserable and starved on her first night at her foster home
לפני: היידי בלילה הראשון שלה, כשהגיעה אל העמותה, אומללה, מפוחדת ומורעבת

No comments: